tiistai 28. huhtikuuta 2015

Puheenjohtajan Roast! - Watson

Tänään sain langan päähäni Jere Watsonin. Otetaan katsaus Komitean pienimmän.. händärin omaavaan peluriin.

Morjes Jore, taidat olla Majorkomitean innokkain golffari miten jaksoit talven yli?

Morjens Tiikeri! Kiitos kysymästä, intoahan riittää kuin pienessä ahtajaakaupungissä. Talven yli on jaksettu painaa erittäin mainiosti, lainatakseni sapattivapaalla olevaa golfaria Angel Oksasta: "Elämä on ollut niin sanotusti Riimaa ja Remiumia". Golfkipinähän nipisteli luonnollisesti koko talven, mutta pienen ylipuhumisen ansiosta siirsin intoni juoksutreeneihin tossa joulunpyhien aikana pyyhkien samalla perseeni Gardion laatimalla saliohjelmalla, joka on auttanut pitämään kesäiset viheriöt vain sunnuntaisten päiväunien kohteina. Uuden treenisuuntauksen ansiosta en ehkä tartte golfautoa ens kesänä.

Niin kuin hyvin tiedetään omistat Majorkomitean pienimmän händärin 9,9! Mistä moinen vahinko?

Byrokratia? Ohjelmointivirhe? Kaikille tuuppareille tuttu "tasoitusten talvipäivittäminen" iski hampaansa Watsonin tasoituskorttiin oikein olan takaa toissa talvena. Händäri oli "ansaitusti" siinä 12 paikkeilla, mutta joku golfmailaan ikinä koskenutkaan kaljuuntuva TKK:n keskeyttänyt amisinsinööri päätti koodata rillit huurussa mut alle kymppiin.

Treenaatko paljon?

Kyllähän mä tiettyjä juttuja treenaan aika paljon. Esimerkiksi Beer Pongia oon treenannu aktiivisesti viimeiset viikot, oon kans harjaantunut pullojen palauttaja.

Eli et, ilmeisesti harjoittelu on lahjattomille?

No ainakaan lausetta "Champions are made when no one is watching" en täysin allekirjoita.

Kaikkia kuitenkin mietityttää, että missä Major voitot? 

Ensinnäkin olen otettu ja yllättynyt, että ihmisiä kiinnostaa mun kilpailumenestys. Toisekseen tää on salee mun vuosi. Ihan oikeesti.

Tuleeko niitä tällä kaudella? Ja mitä majoria odotat eniten?

Maltalainen vedonlyöntifirma Shop Street Boys Betting tarjoaa näköjään mun Majorvoitolle tällä kaudella 1,6 kerrointa joten... Eniten odotan Southern Mastersia, johon oon aikatauluttanut mun golfkunnon terävimmän piikin. Heinola Openiin en ehkä kerkeä hinkkaamaan itteäni ihan kärkikahinoihin, mutta tunnetustihan pimeintä on ennen aamunkoittoa.


Ketkä on sun pahimmat kisaveljet ja miksi?

1. Tiger Kukkonen. Jo vuosia meidän välillä on vallinnut sipulin sulatus kulttuuri, joka on vielä ollut varsin yksipuolista. Olen ajoittain lenkillä pysähtynyt kyynel silmässä puiston penkille miettimään miksi näin on? Pitkällisten pohdintojen jälkeen olen selvittänyt suurimpien tekijöiden olevan Tigerin fyysinen preesens sekä verbaalinen anti, jolle edes Gardion vertauskuvat ei pärjää.

2. Sergio Gardio. Kaveri vaan yksinkertaisesti pelaa paremmin. Oon muutamalla protestilla koittanut saada Sergion lisäravinnemömmöt diskaamaan sen suoritukset. Postilaatikosta on kuitenkin tullut takas jonkun ruotsalaisen vitaamiinifirman mainos ja kasa alekuponkeja.

3. Kaj J. Choi. Tota tota. Noh. Turkulaisuus. Henry Westons. Kaulukset pystyssä. All Red Swag from Pizza Hut. Huutelu. Ennenaikainen sammuminen. Niimpal-hokema. Niistä on syntyny sellanen soppa, että onhan siinä vaikea saada omaa kelkkaa muualle kuin Aurajokeen.

Pelkäät puttaamista, avaisitko vähän mistä tämä juontaa?

Puttaamisen pelko johtaa juurensa epäonnistumisen pelkoon josta olen kärsinyt koko elämäni. Viime viikolla liityin paikalliseen Puttausta Pelkäävät-kerhoon, josta oon saanu hyvää tsemppausta kipsistä selviytymiseen. Tästä sairaudesta selviäminen on kuitenkin pitkä ja kivinen tie, jonka päätepysäkki sijaitsee osoittessa Niinilahdentie 2, 48310 Kotka.

Pakollinen Majorvoittajaveikkaus:

Heinola Open: Kaj J. Choi

Southern Masters: Jere Watson

Tour Classic: Keegan Kalaja

Susiraja Championships: Tiger Kukkonen


Kauden kolme kovaa

1. Keeganin nousu golfin eliittiin 2. Majorkomitean fudiskarkelot 3. Paras golfkesä ikinä!



Tulevaa golfkesää on kiva fiilistellä. Viime kesänä Keeganin synttäreiden vuoksi järjestetyt Game Bookin kisat vei pojat Kultarantaan yhden "suoran draivin" ansiosta.

Hyvää alkavaa golfkesää jokaiselle lukijalle! Muistakaa pitää homma hauskana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti